Masz pytania? Zadzwoń!

+48693937675 ZAMÓWIENIA od 200 zł - DOSTAWA GRATIS (nie dotyczy palet)

FAQ - Częste pytania

 

W trosce o wysoką jakość obsługi naszych Klientów zespół sklepu DesignByWomen przygotował odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

 Z uwagi na unikatowość i niepowtarzalność  dostępnych w sklepie DesignByWomen produktów, większość z nich  występuje w małych ilościach.

Przy każdym z produktów przeniesionych do schowka  znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

 •Brak towaru – chwilowo brak produktu w  magazynie; jeżeli jesteś zainteresowany produktem, skontaktuj się z obsługą sklepu poprzez email: kontakt@designbywomen.pl lub telefonicznie:  +48 693 93 76 75.

 •Mała ilość – w magazynie mamy ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!

 •Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka egzemplarzy produktu.

 •Dostępny na zamówienie – istnieje możliwość sprowadzenia towaru na zamówienia Klienta. Czas sprowadzenia towaru jest dostępny w opisie produktu. 

 

 

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Klient jest informowany na bieżąco o statusie realizacji zamówienia drogą mailową, a dodatkowo zalogowany Klient może śledzić status realizacji zamówienia przez zakładkę „Moje Konto” znajdującą się w prawym górnym rogu strony internetowej Sklepu.

 

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Po wysłaniu zamówienia przez formularz na stronie Sklepu, Klient na adres mailowy, który podał jako kontaktowy, otrzyma wiadomość z wszystkimi danymi zamówienia i z prośbą o jego potwierdzenie poprzez kliknięcie w link przesłany w tym mailu. Potwierdzenie to jest konieczne do złożenia zamówienia przez Klienta i oznacza złożenie zamówienia. zn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

CZAS REALIZACJI:

Realizacja zamówienia następuje w zależności od wybranej przez Klienta formy płatności:

• w przypadku zamówień płatnych przelewem na konto bankowe po zaksięgowaniu płatności

• w przypadku zamówień płatnych poprzez system płatności DotPay.pl – po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu

• w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (za pobraniem) - po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia zamówienia

Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym nie są uwzględniane dni wolne od pracy (sobota, niedziela) oraz święta. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych, chyba że strony postanowią inaczej.

 

 

CZAS DOSTAWY:

• Czas dostawy przez firmę kurierską –1 do 2 dni roboczych

 

 

 

 

 

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

 •firma kurierska

•paczkomat

• odbiór osobisty

 

 

 

 

 

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Koszt dostawy obliczany jest automatycznie przed wysłaniem zamówienia przez formularz zamówienia na stronie Sklepu i uzależniony jest od formy dostawy wybranej przez Klienta.

Aktualne koszty dostawy publikowane są na stronie Sklepu w zakładce „Dostawa” u góry strony oraz w zakładce „Sposoby i koszty dostawy” na dole strony.

 

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • płatność przelewem na rachunek bankowy Sklepu:

    PEKAO S.A. nr konta 30 1240 6380 1111 0010 6463 6921

    dane do wpłaty: DbW Joanna Stachowicz ul. Rzemieślnicza 30, 05-806 Nowa Wieś

    płatność poprzez serwis płatniczy Dotpay.pl z możliwością wyboru jednej z oferowanych przez serwis form płatności:

    e-transfer

    e-przelew

    płatność przy odbiorze - należność pobiera kurier.

 

» szczegółowy opis form płatności

 

 

 

Czy produkt o stanie dostępności "na zamówienie", który jest aktualnie w promocji otrzymam rzeczywiście w promocyjnej cenie>

 

Tak.  Jeśli kupujesz produkt "na zamówienie" który jest aktualnie w promocji to cena promocyjna będzie dla Ciebie utrzymana do czasu całkowitej realizacji Twojego zamówienia. NIE OBAWIAJ SIĘ ŻADNYCH DOPŁAT.

Na produkty ze stanem dostępności "na zamówienie " MUSISZ POCZEKAĆ kilka lub kilkanaście dni (dokładny czas podany w opisie produktu) aż je sprowadzimy od producenta, ALE DOSTARCZYMY CI W PROMOCYJNEJ CENIE OBOWIĄZUJĄCEJ W DNIU SKŁADANIA ZAMÓWIENIA! 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Odbiór osobisty towaru jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu! Odbiór jest możliwy i jest bezpłatny.

 

 


 

 

Co oznacza informacja w opisie produktu "produkt postarzany, stylizowany, patynowany"?

 

Większość produktów znajdujących się w naszych kolekcjach to produkty wyjątkowe, celowo postarzane lub stylizowane na starsze niż są w rzeczywistości.

Efekt postarzenia, patyny uzyskuje poprzez system specjalnej obróbki produktów, częstokroć ręcznej, mającej na celu nadanie odpowiedniego efektu wizualnego, który nie wpływa na jakość przedmiotu. Wygląd produktu dzięki tego typu zabiegom może przez to charakteryzować się nierównym pokryciem farby lub jej ubytkiem, bądź celowymi przetarciami w jakimś miejscu. Proszę pamiętać że nie jest to wada produktu lecz jego unikalna cecha.

 

 


 

Co to jest schowek?

 

Schowek to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do schowka. Produkty w schowku są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w schowku znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć ze schowka.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Nie. Przedsiębiorstwo DbW Joanna Stachowicz, które jest właścicielem sklepu www.designbywomen.pl nie jest czynnym płatnikiem podatku VAT. Do każdego zamówienia dołączana jest faktura tzw. "zwykła". Wszystkie ceny podawane na stronie www.designbywomen.pl są cenami w złotych polskich.

 

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Wprowadzanie zmian lub wycofanie zamówienia po jego zatwierdzeniu przez Klienta jest możliwe poprzez kontakt z obsługą sklepu DesignByWomen pod adresem kontakt@designbywomen.pl lub telefonicznie pod numerem  +48 693 93 76 75  w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00. Nie dotyczy to towarów sprowadzanych na indywidualne zamówienie Klienta, czyli takich, które w opisie w polu dostępność mają dopisek "dostępny na zamówienie".

 

 

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienie. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 693 93 76 75 . Prosimy o rozważne dokonywanie  zakupów.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Złożyłem zamówienie ale nie otrzymałem maila z potwierdzeniem.

 

Po złożeniu zamówienia system automatycznie wysyła potwierdzenie jego przyjęcia. Brak potwierdzenia może być spowodowany podaniem złego adresu mailowego podczas procesu rejestracji . Aby sprawdzić poprawność podanych przez siebie danych należy zalogować się w sklepie i przejść do zakładki "Edytuj dane". Należy także, na wszelki wypadek, sprawdzić swoją skrzynkę mailową w zakładce SPAM, gdzie czasem omyłkowo może trafić nasza wiadomość

 

 


 

 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Paczka doręczona przez kuriera nosi ślady uszkodzenia. Co mam robić?

 

Zawsze przy odebraniu przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. W przypadku jakichkolwiek śladów uszkodzenia przesyłki, bądź znajdujących się w niej produktów, należy wypełnić wraz z kurierem protokół szkody już w momencie odbioru towaru, a następnie skontaktuj się z nami

 

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Informacje dotyczące zwrotów dostępne są stronie "Reklamacje i zwroty"


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl